Hej! Du har blivit tjock...

Igår kväll började det suga lite i öltarmen. Något det inte gjort på ganska länge nu. Men samtidigt som det sög i festtarmen så pockade förståndet på och sa med all önskvärd tydlighet att "Johan du veeet hur du mår och känner dig dagen efter". Det beror inte på intagande av alkohol utan de så kallade hjärnspökena som gör sig påminda. Jag tänkte dock ta tjuren vid hornen och tillsammans med Kungen entrade jag Banken vid 23:30(okej kungen jag vet att det inte va exakt så men detta lät bättre):-D. Det var inte alls mycket folk och jag tänkte direkt att detta blir en tidig och halvt misslyckad utekväll. En gnista hopp tändes då jag såg Emelie som jag inte träffat på mycket länge. Hon var ute med sin goda vän Madde, en mycket trevlig tjej måste jag säga. Blev lite allsång och prat om allt mellan himmel och jord.



Efter att ha börjat kvällen på uteserveringen drog jag mig sedan inåt och upptäckte till min glädje att det var ganska mycket folk. Lite enligt vakterna men lagom tyckte jag. Med andra ord gick det att ta sig fram utan att behöva göra en rokard med alla bankengäster. Anledningen till att jag först fick känslan av att gå ut var att jag såg att Yellow Mike skulle spela på banken.


Okej detta klipp är absolut inte det bästa. Men en större entertainer med endast sin röst och en gitarr som hjälp har jag inte varit med om. Han får verkligen stämningen på banken att vara på topp.
Denna kväll påmindes jag också av att jag har blivit tjock, men det skulle tydligen vara en komplimang. Hade en kille sagt så till en tjej hade han fått en pungspark. Men då detta tydligen va menat som en komplimang stärktes min självkänsla så till den milda grad att jag kom hem med ett telefonnummer rikare i min mobil. Återstår att se om man kanske träffas nån mer gång eller om det blir som vanligt. Nej fan, jag är snygg och jävligt trevlig så det är hennes förlust om hon inte håller kontakten. Men det gäller att ha is i magen och inte hoppas för mycket och/eller tänka på det för mycket....Jo tjena Sherlock det är jag ju bra på:-P Varje tjej som är singel och söker partner borde ha en "gör så här för att fånga mitt hjärta"-manual runt halsen för att göra det lättare för oss taffliga killar så vi kanske kan göra rätt nån gång. Jag ska ju slå mig in i politiken hade jag tänkt och det får bli min första motion. Motionen "Nyckeln till mitt hjärta"-manual. Vad som händer vet ingen.

The truth is out there...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0