Kärt återseende

Igår trotsade jag snö och kyla och gick ut för att festa lite. Det var inte länge sedan men det var så otroligt kul sist så jag valde att chansa på Grand igen. Det är bara att konstatera, där finns de vackraste tjejerna.  Han inte vara där speciellt länge förrens ett bekant ansikte dök upp i folkvimlet på dansgolvet, nämligen Frida som jag inte sett på evigheters evigheter så gissa om det var ett kärt återseende.

Igår publicerade jag låten "inga kan älska som vi" här på min blogg och jag hoppas att du(Frida) ursäktar mitt ordval men den kemi jag känner med dig när vi dansar är väldigt unik. Du får mig att känna mig så fri, så normal och min självkänsla skjuter i höjden när vi två dansar. Inte ens tjejen som var framme X antal gånger och ville ha min uppmärksamhet(Det gick inte att ta misste på att hon faktiskt ville ha just min uppmärksamhet) hade en chans.


Nu vill jag förtydliga att det är inget och har aldrig varit nåt mellan mig och Frida. Hon är en mycket kär vän som dessutom spelar i en HELT annan liga än mig, La liga mot korpen. Det är ju bara att titta på kortet nedanför som förvisso är några år gammal nu och jag tror nästan det är en av de mest publicerade bilderna på denna blogg* rodnar lite klädsamt*Att träffa Christine efter minst lika lång tid var självklart också väldigt trevligt.

Tjejen som var framme som för övrigt heter Karolina försökte jag få kontakt med något senare men då var det "försent". Lappen med mitt namn och telefonnummer blev liggandes i fickan. Fick några snabba ord med henne precis innan hon skulle gå hem. Då hade jag "mitt läge" men det kändes lite för krystat och samtidigt kände jag att det kunde kvitta. Visst det var en mycket snygg tjej och "i vanliga fall" hade jag varit ganska arg över den missade chansen. Men denna kväll strosade jag hem i natten och kylan med ett stort leende på läpparna ändå. Jag hade haft en mycket trevlig kväll med en mycket kär vän. Karolina vet jag absolut inget om. Jag vet inte om hon "bara" ville dansa, om hon faktiskt var intresserad eller vad det än var. Frida vet jag dock att efter en mycket lång tid då vi inte träffats är det som vi inte varit ifrån varandra en endaste dag och en sådan relation skämtar man inte bort. Därför valde jag att vara glad över att ha fått umgåtts med Frida istället för att slösa energi på en person jag inte vet vad jag har.

Kommentarer
Postat av: Frida

Finaste Johan, din text gör mig verkligen rörd och otroligt glad. Det var väldigt roligt att träffa dig i lördags, du är en fantastisk människa!

2010-12-06 @ 09:51:40
Postat av: G*tteg*is*n

Se "Namn" ovan :). Vem kan det vara tro!? ;)

2010-12-08 @ 14:23:43
Postat av: Johan Wahlberg

hahhhaha, jag får nog fundera en stund på detta:-D

2010-12-08 @ 17:52:34
URL: http://jaktenpasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0