Bånka på banken

Igår var jag ute på banken med...ja de ska få vara anonyma så vi kan kalla dem Albina, Rasmusa och Sebbe. En alldeles galet trevlig kväll. Emma var där, Frida var där, Christine var där. Kvällen var redan på topp med de tre förstnämnda så att få dansa lite med Emma och Frida också var som pricken över i:et.

Lite smolk i bägaren var väl att det tyvärr var lite för stökigt för min smak. Till och med snälla beskedliga jag drog till en man som inte bara kränkte mig genom att luta sig kraftigt över mig och börja rycka i stolen/hjulen utan även gjorde samma sak med Rasmusa en stund innan. En armbåge strax under naveln fick mannen smaka på. Att folk rycker i min stol händer nästan varje gång jag är ute men nu var jag i baren och skulle beställa och då tyckte jag det var lite väl ogenomtänkt.

Men tillbaka till det roliga. Jag skrev för ett tag sedan när jag sist träffade Frida om en slags kemi vi har(läs: jag känner) när vi dansar. Har kommit fram till att det ska vara schlager. Visst är det roligt att dansa med Frida (Det är roligt att dansa kort och gott) men det ska vara till låtar som vi kan texterna till.

Ikväll ska jag faktiskt ut igen. Det var inte alls planerat men tänk vad ett samtal kan förändra en lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Lycko :P

2010-12-19 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0