Het debatt

Här kommer den utlovade debatten mellan Jesper Odelberg(V) och David Lega(KD) som ägde rum den 23 augusti på Dalheimers Hus i Göteborg. Jag tänkte först skriva ut dialogen men insåg väldigt snabbt att en timma debatt blir mycket text så den uteblir.


Idag träffade jag Carro när jag var på väg hemåt efter att ha kört runt "hela" Kristianstad, ca 1,3 mil enligt eniro. En mer "inuti-vacker" person finns nog inte på denna jord. Hon ska flytta med sin pojkvän hit till Kristianstad vilket betyder att det underlättar för att ses lite oftare än innan(läs: Inte bara på banken).

Kommer Jesper Odelberg eller David Lega jubla efter valet? Kommer jag och Carro träffas oftare och kanske till och med möta våra fobier/rädslor och simma runt i en bassäng på tivolibadet nån gång?

The  truth is out there...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag blir alldeles rörd av dina vackra ord, särskilt när de skrivs en dag du träffat mig då jag själv känt mig extra inutiful på grund av bristande motivation osv. Så de orden var guld värda och det lyfte verkligen min dag att springa på dig :) Det är lite som om att ingen av oss behöver kanske egentligen vara på särskilt bra humör rent enskilt, men oavsett humör så skapar ju ett möte mellan oss väldigt mycket positiv energi, känns det som :)

2010-08-30 @ 08:30:53
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0