En tränares dagbok, dag 5

Idag har jag umgåtts med Robin, Karlsson, Kungen och Fredrik... Det var typ det. Inte blivit så väldigt mycket innebandysnack eller ens tänk idag konstigt nog. Har lyckats att koppla bort det lite idag. Satt desto mer igår eftermiddag. Tittade över spelarmaterialet och såg vilka positioner som jag vill att vissa ska spela på. Naturligtvis blev det skapande av femmor. Något som jag tror att jag ska införa mer strikt. Att vi spelar in oss på olika positioner. Flertalet av er kan förvissa spela på några olika positioner men några av er har fasta positioner och ja jag tror att vi ska börja att spela in oss på dessa. Först ska jag fråga er såklart vart ni känner er mest trygga och utgå lite från det såklart.
Vad tror ni om det och finns det nåt som ni skulle vilja införa både på och vid sidan av planen för att det ska bli ännu roligare att spela? Eller är ni kanske nöjda som det är?

Let me know:-)

Ni som vet med er att ni redan sagt detta till mig behöver inte upprepa er. Det är er andra som inte säger så mycket som jag vill veta vart jag har er. Är ni så nöjda att ni inte har nåt att säga(tveksamt

Som sagt, let me know:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0