En tränares dagbok

VM-finalen gick ju inte så bra. Skulle kunnat komma med en analys om matchen men det blir lite svårt för jag såg nämligen inte en sekund på matchen. Satt på Fantasi med en kär vän som jag inte sett på väldigt länge. Där fanns en tv(som visade matchen) men jag satt med ryggen emot. Trodde jag skulle ha lite abstinens att inte se finalen men det fick/hade jag inte. Har haft en mycket trevlig eftermiddag i trevlig sällskap och som vanligt pratat om allt mellan himmel och jord.

Tips om saker ni vill att jag ska skriva om mottages tacksamt. Ja innebandy såklart men om ni vill att jag ska skriva ännu mer detaljer kring något inom innebandy så säg till. Tänkte att denna blogg ska bli större en bella the blond. Är på god väg, har hela ett snitt på 7 personer som dagligen går in och läser min blogg...bara några tusen kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finland dominerade totalt o sverige var ungefär lika bra som dom var mot norge och schweiz så det var inget o se, tyvärr såg jag matchen :(

2010-12-11 @ 23:01:34
Postat av: Ralle

jag skickade förra kommentaren men glömde att skriva att det var jag.. ops :P

2010-12-11 @ 23:03:21
Postat av: karlsson.

tycker att finland va det bästa laget i dag.. sverige var inte på tårna..

2010-12-11 @ 23:10:22
Postat av: Johan Wahlberg

Då gjorde jag helt rätt som gick och fikade istället:)

2010-12-11 @ 23:14:15
URL: http://jaktenpasanningen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gjorde du Wahlberg ;) jag önskar lite att jag oxå hade annat att göra :P

2010-12-11 @ 23:29:28
Postat av: Kungen

Hmm ja vad ska man analysera? ett lag på plan?! Vad gäller andra frågan så ja egna tankar, funderingar o eventuella erfarenheter.

2010-12-11 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0